vineri, 31 decembrie 2010

Rezolutii

Poate pentru ca in sub 24 de ore o sa o luam de la inceput, cred ca ar trebui sa fie un nou inceput si pentru pagina asta.

Am avut 2 ani in care parca am vrut sa mananc pamantul si sa fac enorm de multe lucruri. Si a fost minunat, de la prima pana la ultima noapte cu ore putine de somn, de la primul si pana la ultimul om nou intalnit. Dar au fost la fel de multe lucruri pe care le-am amanat.

Peste 365 de zile vreau sa trag linie si sa spun ca am facut urmatoarele:

- mi-am hranit sufletul cu concerte, piese de teatru, filme, carti si orice altfel de manifestari culturale cunoscute pana in momentul asta
- am invatat sa zdrangan cvasiarmonios la chitara
- am facut mai mult sport
- am mers sa mancam in diferite restaurante cum ne-am propus
- am facut o calatorie prin tara / in afara tarii
- mi-am facut mai mult chef si curaj si am inceput sa conduc atunci cand am ocazia
- am dat un sens blogului astuia
- stim ce vrem sensibil mai mult decat stiam cu un an inainte, recte pe 31.12.2010
- am diminuat numarul lucrurilor care ma fac sa simt disconfort
- am invatat sa ascult mai mult ce spun cei din jur
- mi-am pastrat prietenii si am castigat unii noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu