vineri, 24 aprilie 2009

Epic Giovag??

Asist zilnic la certuri in trafic. Invat zilnic injuraturi noi. Zilnic ma aflu asezat ori pe scaunul soferului care injura ori pe a celui ce este jignit. Ma gandesc la urmatoarea chestie...Sunt cretin. De ce sa injur, de ce sa arat semne primitive, de ce sa ma enervez? 1 la mana, este dovada de ipocrizie din partea mea, pentru ca si eu am stationat iregulamentar cu avariile puse in mijlocul drumului, si eu am taiat cai cu riscul de a face accident si numai eu stiu cati pietoni am uitat sa invit sa treaca strada...asa ca, de ce sa ma supar pe un om care face niste lucruri pe care eu deja le-am facut si le fac? De ce sa presupun, in momentul in care acesta savarseste "fapta ilicita", ca este un "tigan borat"/"dobitoc"/"bou"/"cretin" si alte pseudonime folosite in lumea upperground a bucurestiului, de ce sa nu gandesc : "Da, probabil se grabeste undeva, si eu m-am grabit la antrenament saptamana trecuta, si ce bine ar fi fost daca nu m-ar fi dracuit toti". Din pacate am uitat al doilea punct al argumentarii mele, dar concluzia ar fi sunat un pic a cliseu oricum, asa ca o sa las ideea mea fara concluzie, ca sa am si eu un post al meu, sa nu mai zica simona si pooky ca eu nu postez si ca sunt praf s.a.m.d.

Privind viata din alta perspectiva decat cea a soferului bucurestean, am realizat ca ascult foarte mult indie-rock, si este foarte ciudat, pentru ca eu imi doream sa ajung rapper.

Maine plec la Iasi, noroc ca am translator galatzean.

Borsul de miel este minunat.

Lumea care comenteaza fara niciun scop este lume rea, care merita mustrata.

Cel mai probabil o sa ma injure liviu si pooky motivand ca am scris un post fara logica, daca fac asta o sa-i invit sa-si citeasca mai atent blogurile proprii.

Atat.

Sas.

Un comentariu:

  1. Nu mai presupune ce o sa facem noi. Ca nu o sa facem. Bun post. Alta data iti explic si de ce, acum sunt prea obosit dpdv dexteric (?) sa fac asta.

    RăspundețiȘtergere