miercuri, 8 aprilie 2009

Footnote X 3

On a negative note: Am vazut azi un baietel la vreo 6 ani, cu un tricou cu Hello Kitty, lucios, cu parul lung ondulat & curatat temeinic pe maini de maica-sa, din 5 in 5 minute, cu servetele umede, sa nu ia microbi. De ce ai face asa ceva? Ca sa vina golanii dup-aia la el si sa-l faca sa-si ude pantalonii in cateva milisecunde. Asta daca nu il si fac sa nu atinga speranta de viata medie. Foarte trist. Nu faceti asa. Nu va dadaciti copiii in draci. O sa moara, daca nu fizic, oricum o sa fie inadaptati.

On a positive note: Si-a luat Ioana carnetul azi. Ioana e foarte tare. Si ce e si mai tare e ca nu cred ca o sa pot sa-mi dau seama f curand ce o face sa fie foarte tare. Cute.

On a neutral note: A aparut in mod oficial primul miliardar in dolari din traficul de droguri.

Am restartat de 2 ori sa scriu un post. Asa ceva nu se cade.

Later edit: Am facut greseli de scriere, sunt un netot. thks @ flavia

4 comentarii:

  1. Pooky, pentru numele lui Dumnezeu, schimba fundalul asta groaznic. Imi vine sa vars de fiecare data cand vad albastru si buline.
    Ioana sa faca bine sa-si trateze carnetul cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. gata. e bine? daca nu e bine, ori faci tu un sablon in paint, ori.

    RăspundețiȘtergere