marți, 21 aprilie 2009

Vremelnic vara venea vinerea.

Du sticla cu sos de merisor prin labirint si asigura-te ca ajunge in siguranta in ladita. Sa fie clar, daca nu faci asa, nu poti sa joci jocul. Si de unde stiu eu exact ca e sos de merisor si nu e ulei de jojoba sau altceva?

Preluare de pe blogul Liviic: Overheard in Bucharest. Foarte bun.

Azi-dimineata m-am jucat relativ mult timp asta, dar nu stiu daca sa fiu sau nu mandru de asta. M-a amuzat pentru o buna bucata de vreme.

As vrea FIX in momentul asta sa aflu limba dacilor pe de-a intregul. Nu doar clasicele "branza, barza, viezure, manz". Daca latina se cunoaste & invata, vreau sa aflu si limba dacilor. Ca doar ce, romanii imi sunt mai stramosi decat dacii sau ce? Mi se umfla o vena la cap, nu vreau sa ma irit continuand pe tema asta.

23 mai - Noisia
27 iunie - Basement Jaxx
28 iunie - Limp Bizkit. Decisions, decisions.

Am un stil de a scrie haotic, promit ca de astazi nu mai interactionez cu Liviu. Mint, dar voi nu stiti asta. Oricum e mai funky asa.

Shogun. De mult n-am mai citit 360 de pagini dintr-o carte in 4 zile. Si sa n-aud "de-abia acuma o citesti?" ca va dau cu ea in cap. Cu toate cele 3 volume. Eu n-am citit nici Povesti Nemuritoare pana la sfarsit. Dar daca sunt nemuritoare, are timp cineva sa le citeasca si pt mine.

Intrebarea e: De ce nu s-a ridicat nimeni sa spuna "Ba pe-a matii?". Nu, trebuiau ei sa plece toti. Boicot pe naiba, ori pui piciorul in prag, ori faci la olita des si nu faci prin anus.

Cine stie, cunoaste. 10 zile, 3 zile, 10 ore, 6 ore.

2 comentarii: