miercuri, 20 mai 2009

1562500

 Daca as avea rabdare as fi cel mai bun cumparator de dulciuri din lume!
 As cumpara dulciuri pentru toate genurile de oameni si le-as asorta potrivit. Ciocalata face pe om. Spune-mi ce ciocolata mananci ca sa-ti spun ce fel de om esti.
 Nu o sa ma inteleg niciodata bine cu oamenii care mananca ciocolata amaruie cu pofta.
 
 Privind din alt punct de vedere, am senzatia ca Pooky si cu Liviu o cam slackaresc, asa ca am luat initiativa sa mai postez nimicuri. 
 Mi-am adus aminte de ceva foarte creepy si vreau sa impart cu voi. Melodia e buna. Formatia e ok. Tot mai bune sunt altele.
 
  Nu vi se pare ciudat ca toate pisicile, desi cand le iei in brate incep sa toarca, se zbat sa sara? De parca ar avea constiinta si, desi le place, stiu ca s-ar supara domnul motan daca le-ar surprinde in astfel de ipostaze. Motanii in schimb torc si atat, devin complet inerti in mainile tale, de parca n-ar avea nicio grija pe lumea asta. Inca o dovada ca noi, barbatii, nu avem principii.

 Mda, atat.

 Ceapaev

2 comentarii: