joi, 21 mai 2009

Burtash major, sa traiti!

M-am saturat de grasi si de burtile lor de cocalari bashiti. Le-ash taia burtile si le-ash face ciorba. Scuzati exprimarea dar sunt nervos. Creierele lor sunt INVERS proportionale cu marimea burtii si a brandului plin de cute. Norocul nostru este ca daca deschidem gura si le aruncam cateva cuvinte mai complexe, sau ne adresam politicos, indivizii se pierd si se retrag. Cine stie ce dracu or intelege.

Cine tine minte petrecerile din clasa a 5-a? Sau Bravo hits 95-99? Eh, cine mai stie o sa zambeasca, sigur s-a indragostit de vreo pustoaica sau vreun pustan pe melodia asta. Eu stiu sigur ca da.

O sa sune cocalar, dar imi place melodia de la La familia, sau Puia, sau Puya sau rahat, are niste versuri care intr-un mod foarte trist, ne reprezinta, si o meritam. "Zau ca da". 

O intamplare amuzanta, daca tot suntem la subiectul cocalari. Astazi, in jurul orei 22, ma aflam cu prietenii mei cocalari ( da, chiar sunt cocalari, nu ii alint asa, intrebati-i si pe ei ) in masina, moment in care pe CityFm incepe Coldplay-The Scientist...incredibil, dar pana sa apuc sa o dau eu mai tare, manelistul din dreapta mea pune mana pe volum, da la maxim, si impreuna cu ceilalti doi manelari incepe sa cante, surprinzator, stiau versurile mai bine decat mine. M-a uns pe suflet sa vad ca pana si BO$$Y pot fi oameni.

Voiam sa inchei din nou fara sa prezint ceva important in post si iarasi m-as fi simtit prostl, incomplet, dar noroc ca am primit un link. M-a intristat, are dreptate, suntem atat de aproape sa pierdem statia si sa ne fie rau. Poate toti trebuie sa ne trezim si sa vedem ce e cu adevarat important si ce ne face cu adevarat sa ne simtim impliniti...

Gata, acum sunt trist, nu pot sa termin intr-un ton vesel...dar citind blogul lui chirila mi-a venit o melodie in cap, chiar ciudat, o fredonam, desi nu am mai ascultat-o de cateva zile bune.

O noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu