duminică, 24 mai 2009

Mi-e somn, pardon

Imi cer scuze in prealabil pentru greselile de ortografie, de asemenea imi cer scuze pt subiectul cheesy ales, cui nu-i place sa nu citeasca. Vreau sa multumesc pt intriga.

Rareori suntem asa cum am vrea, rareori simtim ca am luat decizia corecta, intotdeauna avem cel putin un regret, pentru ca viata, in esenta, este un conglomerat de decizii care pana la urma ne definesc. De cand te nasti pana cand mori esti pus in fata unor probleme care necesita rezolvare. Pana si acum, de exemplu, cat timp scriu, decid ce sa scriu, ce expresii sa folosesc, ce cuvinte sa folosesc, cat sa scriu, s.a.m.d. Fiecare factor, fiecare hop aparut ne influenteaza...cum putem noi sa stim? Cum putem sa ghicim ce e bine? La numarul de alegeri pe care le putem face intr-o singura secunda, sansele sa o facem pe cea corecta sunt mai mult decat infime...de ce ne mai obosim? Este sinistru sa te gandesti din perspectiva asta. Pe mine, cel putin ma doare capul, acum nici nu mai stiu cum sa scriu, oare e bine...? Probabil ca nu e, dar sunt sanse sa fie. Cum DRACULUI se asteapta cineva de la mine sa reusesc sa fac ceea ce trebuie? Cum o sa reusesc, in fractiunea aia de secunda care imi este alocata pt a decide, sa reusesc sa elimin toate raspunsurile gresite si sa pun mana pe ala corect?

Dracu stie...dar sansele sunt ca nici el sa nu stie...si sansele sunt la fel de mari ca noi sa fim purtati de prin aceste turnante de o forta mai mare, denumita soarta, destin, chiar si karma daca vreti.
Oare nu suntem condusi de ea, de Dumnezeu? De un plan deja stabilit? Oare omul care a cazut din avion si a scapat si omul care a cazut din pat si si-a rupt gatul nu sunt oarecum o dovada a sortii? O dovada ca viata nu este in mainile noastre atat de mult cum credeam, ca poate, de fapt, ea ne conduce pe noi si nu viceversa?

Eu unul nu stiu...decizia a a voastra...

6 comentarii:

  1. decizia e ca o sa afli raspunsul cand o sa incetezi sa te mai gandesti la el. Of course, once again, n-o sa stii daca e cel corect, dar macar o sa ai unul.
    si nu e cheesy. asta inseamna ca blogu meu e cheesy????!!!! :-w:-w:-w

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă aș crede în soartă, ar trebui să consider că fiecare lucru pe care îl fac a fost inevitabil legat de un lucru pe care l-am făcut înainte, în trecutul apropiat, și că acel lucru a fost și el determinat de alt lucru & so on. Și toate astea s-ar fi întâmplat în ordinea respectivă indiferent de felul intervenției mele asupra lor. Ceea ce e neadevărat în majoritatea cazurilor. Îți iei viața în propriile mâini most of the time, sau așa e normal să faci.
    Dacă aș crede în soartă, ar trebui să cred că un om căruia i-a fost "scris" că o să ajungă bogat va ajunge indiferent de ce face. Adică ar putea să comită 10 asasinate, să facă parte dintr-o sectă, să se taie împrejur și să alerge dezbrăcat într-un spital de nebuni & tot are ajunge bogat. Ceea ce nu se va întâmpla niciodată.
    Dar cum ai zis și tu, e decizia fiecăruia ce crede. Ce comentariu lung. :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate lucrurile unt legate intre ele, tu probabil esti acum la drept pentru ca la 8 ani ai ales sa nu te culci la ora 9 si sa te uiti la filmul "12 oameni furiosi", de asemenea ai intrat primul la drept pt ca mama ta ti-a promis ca se lasa de fumat. Sunt prea multe ramificari posibile ca sa putem crede cu tarie ca noi suntem singurul factor de influenta a propriilor vieti. Nu spun ca este adevarat, dar nu spun ca este fals, spun doar ca trebuie luata in considerare si posibilitatea asta.
    Nu, Andra, blogul tau nu e cheesy :) Eu sunt cheesy cand preiau idei de pe blogul tau :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai. Deci dacă mă culcam la 9, nu ajungeam la drept. Dar a fost o alegere de-a mea. Soarta, cel putin pentru mine, ar fi presupus ca, daca eu ma culcam la 9 sau ma culcam la 10, efectul sa fie acelasi, sa fie ceva predefinit.

    RăspundețiȘtergere
  5. N-o sa mai fac niciodata WG-uri. E o pierdere de timp. Prefer sa fac explorer si sa-mi port cu mandrie titlul. Matei nu e capabil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai acum ajungem la ce ziceam. Daca te culcai la 10, nu mai erai la drept. Soarta influenteaza doar deciziile pe care le ei si te face sa le iei pe alea bune! Cacat, de unde plm stiu eu asta? Si de unde plm stii tu asta? Si de ce plm discutam asta pt k nu o sa existe nicio finalitate! Si Liviu e inutil

    RăspundețiȘtergere