vineri, 22 mai 2009

Fail.

De obicei visez ciudat, dar visul asta chiar m-a dat peste cap.
Stateam intr-un fel de motel, lumea parea foarte agitata dar eu eram foarte relaxat. Fratele meu a tinut sa ma anunte ca urma sa plecam la o locatie de ski unde nu mai mersesem pana atunci, m-am dus sa-mi pregatesc bagajul si cand m-am intors fratele meu era foarte agitat, trebuia sa plecam la ski. Nu stiu de ce, dar am intrebat "Unde?" desi stiam exact...o locatie E, unde urma sa mergem pentru prima oara. "Cum unde, mergem la E, unde mergem de atatia ani". In vis nu mi s-a parut ciudat, abia acum realizez ca pare un scenariu de film prost...dar ce urmeaza e chiar haios.
Am urcat niste scari care ma duceau undeva in mijlocul casei, unde se intalneau scarile care coborau din stanga cu scarile care coborau din drepta, se forma o platforma, pe care trona un aparat de cereale. Nu stiu cum am reusit sa ma bag sub el, dar cert e ca cerealele imi cadeau in palma si pe jos dupa care cadea laptele si eu le mancam cu o pofta de nedescris. Nici macar nu trebuia sa mai bag bani, totul decurgea perfect, cerealele veneau si veneau...La un moment dat am auzit vocile unor prieteni apropiati din afara automatului, asa ca am luat un pumn de cereale si m-am strecurat inapoi afara sa-i servesc. Cred ca i-am speriat ca ma simteam ca un animal, cu gura plina si cu o tona de cereale in mana, intrebandu-i din ochi daca doresc. S-au aliniat in fata mea si fiecare a luat cate o singura cereala, au mestecat delicat si au zambit.
Deodata, casa s-a transformat intr-un circ, lumea a inceput sa rada, rockul imi surzea urechile, dar nu am ramas socat, nu, l-am apucat pe un prieten si i-am zis " Ai grija pe unde iti lasi gagica de data asta ca data viitoare a ajuns cu mine (!)", am apucat sa-i vad figura nervoasa cat timp ii apucam prietena de brat si plecam cu ea, la un moment dat am inceput sa strig "Bianca e aici?" dar stiam sigur ca nu era, nu mai umbla cu fetele, deci ce sa caute la circ.
Cand m-am asezat totul se invartea, si casa era mult prea mare ca sa pot sa suport asa ceva...CACAT! am de invatat la doctrine, gata distractia...si incet casa nu s-a mai invartit, s-a transformat in camera mea, si m-am trezit dubios de obosit.

Nu stiu daca se poate percepe la fel si din perspectiva altor persoane, dar viteza cu care s-a derulat si culorile, si expresivitatea personajelor ma fac sa ma gandesc ca asta este unul dintre visele pe care le avea Santana inainte sa intre pe scena la Woodstock si sa cante Soul Sacrifice, in timp ce se batea cu serpii de pe griff, de la prea multa mescalina si acid.

In orice caz, chiar am de invatat la doctrine, l-am pus aici ca sa nu il pierd.

Un comentariu: