duminică, 3 mai 2009

Si ce daca?

Avem Politia, si avem Armata. Avem Dinamo si Steaua. Avem gaborii si cum rahati li se-o zice militarilor.

2 institutii ce se afla la conducere...istitutia politiei are scopul de a asigura respectarea legilor si armata, ma rog, ce-o face si ea, apara si pazeste sau ceva de genul. In orice caz, FUNCTII MARI, IMPORTANTE...aparent nu pentru orice om, trebuie sa fie oameni cu cap, oameni peste media normala de inteligenta, de cultura, de educatie. GRESIT!!!

M-am saturat sa vad politisti care vorbesc la telefon in masina, care pleaca in tromba, care se opresc si vorbesc cu aurolacii pentru spaga cea de toate zilele : " Ai ma' cashul sau te iau la sectie?" "Da sefu', stai asa ca vine Giany acum si iti da".
La fel si armata, vad oameni imbracati in uniforma care se iau de copii cu urechi mari ( respectiv eu cand eram mic :( ), vad masini de armata care opresc si fluiera dupa pitipoance infecte, sau dupa fetele care impart fluturase la stop, nici macar nu conteaza ca sunt grase, urate si imbracate in trening...si mai au si numar de armata->cu majuscule A-XXXXX. Ce cacat!!! Ce exemplu ofera conducerea...de unde se trage atata jeg, atata lipsa de inteligenta...nu stiu...dar aparent stim unde ajunge...

Sufar de PHS, sau PWS( se afla in variatie libera), nu pot sa explic ce inseamna pe net,dar sa stiti ca exista, si eu il am...

Nu recomand nimanui, NICIODATA, SUB NICIO FORMA!!! filmuletul "One man one jar". Nu reusesc sa-mi amintesc pe ce site este postat, si ma bucur. Vorbesc foarte serios...NU va uitati.E diabolic. 

Doresc sa multumesc traducatorului lui J.D. Salinger pentru translatarea expresiilor lui Holden Caulfield. Si anume pentru momentele in care acesta foloseste intarirea "Zau ca da!" pentru a-si demonstra veridicitatea afirmatiilor. Este cea mai frumoasa exclamatie pe care am citit-o vreodata. Zau ca da! 

Voi pune zilele astea un post numai cu melodii bune! Da, fac asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu